Klachten

Bestelling niet ontvangen of verkeerd artikel geleverd?

Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantadviseurs en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.

Heb je een klacht?

Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:

  • Neem contact met ons op per e-mail: [email protected] of telefoon: 088 - 8000 200. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00.
  • Wij streven er naar binnen één à twee werkdagen met een passende oplossing te komen. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
  • Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.

Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?

Je hebt de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel via sgc.nl of via de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Niet tevreden over de afhandeling van een klacht over geneesmiddelen?

Gecertificeerde winkels en webshops met de Groene Plus doen er alles aan om hun klanten juist en deskundig te adviseren over zelfzorg geneesmiddelen maar het kan altijd gebeuren dat je een klacht hebt. Als je een klacht hebt over informatie bij een geneesmiddel op onze site, uitvoering van de overeenkomst, of een advies van onze drogist, dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling bij Plein.nl. Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je met je klacht rechtstreeks terecht bij de klachtencommissie van PCO terecht (t.a.v. de secretaris, Postbus 1262, 3600 BG Maarssen of [email protected].
Kijk voor meer informatie over de klachtenregeling van het CBD/PCO op de site van het CBD bij Klachtenprocedure consumenten
De  klachtencommissie van PCO Certificerend Orgaan neemt alleen klachten in behandeling met betrekking tot geneesmiddelen, voor alle andere klachten kun je hier niet terecht en word je terug verwezen naar Plein.nl.

Heb je nog vragen of opmerkingen?
Wij zijn momenteel niet aanwezig. Elke werkdag van 08:00 tot 17:00 staan we voor jou klaar.
Telefonisch contact:
Nederland: 088-8000-200
België: 03-8080-294
WhatsApp naar:
088-8000-200
Stuur een e-mail:
[email protected]
Stel je vraag via:
Messenger